Kurtuluş Savaşında Türk Kadını

Posted on: Mart 10, 2007

68 Yanıt to "Kurtuluş Savaşında Türk Kadını"

bu videoyu ilk atv haberde izlemiiştim gözyaşları içinde teşekkür ederim hocam bunu bizlerle paylaştığınız için . bu savaş öyle bir savaşki sadece cehpedeki askerimizle değil kadını erkeği genci çocuğu yaşlısı tüm anadolunun tüm milletin tek yürek olup canı kanı evladı pahasına herşeyini vermeye hazır bir yüce bir milletin savaşı. bu günlerimizi rahat içinde yaşıyorsak o mübarek insanlarımız sayesinde yaşıyoruz ülkemizin kıymetini gerçekten bilelim…

*Ey kahraman Türk kadını, Sen yerde sürüklenmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın
*Dünyada hiçbir milletin kadını, “Ben Anadolu kadınından
daha fazla çalıştım, milletimi kurtuluşa ve zafere götürmekte
Anadolu kadını kadar hizmet gösterdim” diyemez.
ATATÜR!ÜN BU SÖZLERİ BU GÖRÜNTÜLERİ ÖZETLİYOR ASLINDA..GÖZLERİ DOLMADAN YÜREĞİ SIZLAMADAN İZLEYEN YOKTUR BUNLARI..BÖYLESİNE GURUR VERİCİ BİR TABLOYU GÖZLER ÖNÜNE SERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER HOCAM.

TÜRK KADININ OMUZLARDA TAŞINACAĞINI GÖSTEREN BU HABERİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.ŞİMDİ Kİ TÜRK KA DININ DEĞERİ BU SAYEDE GÖSTERMİŞ OLDUNUZ :EY TÜRK KADINI VATAN SİZE EMENETTİR

lütfen KURTULUŞ SAVAŞ’ında türk kadının katkılarını anlatan bir yazı yazın.

NOT:PROJE ÖDEVİ YAPACAM O YÜZDEN

evet aynen benimde ödevim var hemde acil yarına

onun 4 satır altında warr zaten

YAZI HAZIRLARSANIZ ÇOOOOKKKK SEVİNİRİM

lütfen bende rica ediyorum dönem ödevim kurtuluş savasında türk kadınının nasıl bir katsısı vardır ciddi anlamda bana gerekli simdiden tesekkürler

“Kurtuluş Savaşında Türk Kadını” başlıklı haber videosunu izleyen bazı öğrenci arkadaşlarımız ödev konusunda yardımcı olmamızı istemişler. Ben bu konunun uzmanı değilim ama ulaşabildiğim özet bilgi mahiyetindeki dosyayı aşağıdaki linke ekliyorum,umarım katkı sağlar. İyi çalışmalar….

http://uploaded.to/?id=9w0a5j

teeeeeeeeeeebbbbbbbbbiiiiiikkkk süper ama biraz da açıklama olsaymış iyi olurmuş ama olsun yinede iii olmuş TEKİRDAĞ İLK ÖĞRETİM OKULU 8/A SINIFI SÜPEEEERRR KEMAL

banada acilen gerekli dönem ödevi için kurtuluş savasında türk kadınının katkıları nolur lazım

olur başka new istersin halla halla

teşekkürler banada lazımdı baya bi katkı sağladı çoooooook teşekkürler…

ödevim vardı yapanlara çok çok teşekkür ediyorum bu siteyi herkese tavsiye edeceğim.
zeyyat mandalinci ilkoğretim okulu 5-c 244 sosyal bilgiler dersime çok katkıda bulundu ödevden 100 aldım tşkrler

bodrum-turgutreis

dönem ödevi için Türk kadınının yeri diye ödev vardı
ödeve bunu koyarak +30 puan aldım ve notum %100 tşkrler

ya super bısey ben 13 yasındayım turkce oğretmenımız ödev istedi kurtulus savasında kadınları arastırıyorum ve sadece bu vıdeo yeter bana nerden ve nasıl ındırebılırım lutfen 19 nisan son gün :(

tarih böyle ulu bir millet görmedi..ancak şu da bir gercektirki hiçbir vatan bu kadar milletine erkeğine bağlı azimli şuurlu kadınlar da görmedi!!! işte biz bu denli yüce analarınn ewlatlarıyıs…bunlar öyle analar ki birkaç dakika sonra öleceklerini bildikleri halde bir mehmetçik susuz kalmasın diye canını ortaya koyan analar!!! işte biz bu denli büyük gönüllü anaların ewlatlarıyıs!!! kanınız yerde kalmayacaktır!!!!!!!

coooooooooooook tesekkürler allah razı olsun tuttugunuzu altın etsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn allah rıskınızı bol etsin.

Şeyma kardeş, videoyu indirmek için önce aşağıdaki linki kopyala

ve şu siteye gir

http://www.videokaydet.net/

aşağıdaki gibi yapıştır.

Adres: http://www.dailymotion.com/video/xsyp2_turk-kadini-vatan-size-minnettar

“Video İndir” butonuna tıkla.

Bilgisayarında FLV Player yoksa videoyu göremeyebilirsin. Bu konuyla ilgili açıklama ve gerekli program sitede var. Başarılar…

göz yaslarımı tutamıyorum allah bize yardım etsin ben daha öce yorum yazmıstım işte türk evlatı işte türk kadını işte türk erkeği

ya ödevimiz kurtuluş savaşında türk kadının katkıları. kurtuluş savaşındaki kadınlarımızın ismi filan değil. lütfen kurtuluş savaşında türk kadınının katkıları adında bi yazı yazın lütfenn

merhabalar.benim sunumum war we kurtulus savasi hakkinda kisa fakat kapsamli bir ozet bulamadim hic bir yerde.bildiginiz bir site var mi bu konu hakkinda?

ya benim acilen yazıya ihtiyacım var hemde bugüne yetiştirmem lazım video da güsel ama lütfen birazda yazı göderir misiniz acil amaaa:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

ben bu siteye ödev aramak için girdim ama iyiki girdim ne kadar şanslıyız ki böyle güçlü bir vatanımız var böyle muhteşem bir tarihimiz var biz onlarla onlarda bizimle gurur duysun vatan size minnettar yüreğinize minnettar cesaretinize minnettar şimdi sizin canınızı feda ederek aldığınız bu vatanda hala izleriniz var ne dense boş çünkü siz zaten yapmışsınız iyiliğinizi sizin gösterdiğiniz cesareti şimdi devlet göstersin bazı arkadaşlar da ödev falan yazın diyor işte ödev

ben ödevim için ğirmiştim ama bu görüntüleri gördükten sonra namaz kılmaya başlayacağım bu arada verdiğiniz internet adreslerinden indiremedim bir daha anlatır mısınız???????????????????????/

işte türk kadını… kadınla erkek eşit midir sorusuna en güzel cevap bence bu haber.tarihin en unutulmaz savaşı olan kurtuluş savaşı sadece bir savaş değil ayrıca büyük bir insanlık örneğidir.Hangi asker düşmanının yarasını sarar.Allah bütün şehitlerimizin ruhunu şad etsin…

Şeyma karadeliyle aynı şeyleri yaşıyoruz…

çok güzel tesekkür ederim hocom allah bütün serhitlerimizi korusun

çok gül bu vatanı kurtanmak için çalışan türk kadınları herkezi gururlandıdı göz yaşlarıma hakim olamadım

ÇOK BEĞENDİM GÖZLERİM SULANDI SÜPER BU SİTENİN BAŞKANINI TEBRİK EDERİM.ÇOK GÜZEL İŞ BAŞARMIŞLAR TEKRAR TEKRAR TEBRİK EDERİM.İNŞALLA YİNE BÖYLE BİR ŞEY YAPARSINIZ.TAKDİR EDERİM SİZİ İYİ GÜNLER

ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU VATANA CANIM FEDA OLSUN. ÇOK GÜZEL BİR DUYGU.ÇOK ÜZÜLDÜM.
KALBİMİZDE YAŞIYORSUN “MUSTAFA KEMAL ATATÜRK”. NİTEKİM *MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DÜNYADA HİÇBİR MİLLETİN KADINI, *BEN ANADOLU KADININDAN DAHA FAZLA ÇALIŞTIM,MİLLETİMİ KURTULUŞ VE ZAFERE GÖTÜRMEKTE ANA DOLU KADINI KADAR HİMMET GÖSTERDİM *DİYEMEZ*

bence çok güzel ve ben bunu hocalarıma nalatcam

ve gerçek ten türk kadını yerini anlatıyor ve hocalarımdabunu beyenirler

çok güzel ben bir öğrenci olarak çok beğendim tek diğeceğim şey ”ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ”

çok teşekkürler.hayla kadınları düşünenlrr için

siz türk kadınını bir kez daha göstermiş oldunuz size bütün millet adina teşekkür ediyorum çok iyi bir iş başarmıssınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! türk kadını sokaklarda sürünmeye değil omuzlarda taşınmaya layık!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

süper bi başarı bunu herkese izletmeyi düşünüyorum türk kadını türkiyenin medarı iftarı türkün fendi yunanı yendi türküz türk kalıcaz sen nice yeniliklere layıksın türk kadını!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olmaz türk kadını
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sensiz bir hayat

süpersiniz bu türk kadınının önemini çok iyi gösteriyor artık anlayın türk kadını da türk erkeği kadar vatanına sadık olmuştur değerimizi anlayın artık

o zamanlar hangi kadın olsa aynısını yapacağına inanıyorum mustafa kemal atatürk ne demiştir türk milleti cesurdur sözünden kaynaklanarak bunu söyleye bilirim…….

bu tv ilk kez yayınlanıyor

lütfeeeeeeeeeeeeeeen yazı yazın proje ödewim lütfeeeeeeeeeeeeeeen

Birazda Özlü Sözler Söyleyin Lütfen Çok acil. Ödevim için lazım :(

yha süper bişe bu çok gzl ellerine sağlıkkk :)

aglamak istiorummmm :(

cok güzel olmuş

yazı yazarsanzz daa sper olurr lutfen yazı yazn turkçe proje ödevim vardaa

harikuladee amaa brzda yazı ve ozlu sozz(muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur)bu arada tum cimbomlularaa burdan selam gonderiomm en buyuk cimbomm basa buyuk yokkkkkkkk

yha evet nolur birde yazı yazın türkçe proje ödevi için lazım

katkılarından dolayı herkese tşkkür ederim yorum yazan arkadaşlara da ayrıca tşkrler

hepiniz saolun… Video çok işime yaradı… Emeği geçen herkese binlerce kez teşekkür ederim…

SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUHATTIR

ya lütfen bide bu konuyla ilgili yazı yazın bana lazım proje ödevim için….lütfen yazın…

Bu görüntüleri izlediğimde göz yaşlarımı tutamadım kim tutabilir ki Bu cesur, bu kahraman türk kadınının yaşadıkları karşısında. Şimdi anlıyorum ki onlar: bu topraklarda bizler için biz torunları, evlatları icin can verdiler.Bu topraklar onlardan bize bir miras bir armağan kıymatini bilelim.

bu arada benim adım ecem değil nagian

bence türk kadınlarına böyle teşekkür etmeliyiz bunu yapanlara çok teşekkür ederim SİZ NE KADAR SEVMESENİZDE BENİM İÇİN ÇOK İYİ yorum yapanlara teşekkür ederim….

buraya niye yazı yazmadınız burası yorum sitesimi şuraya iki satır yazı yazın kardeşim

suuuuper my doğukan I’AM FROM Turkey AMA bugudugum country America MADER Amerıca Fader Turkısh ben fader turkısh ama Turk oldugum için çook begendim

yok byle bişeyy…her izlediimde dahada ii anlıyorum watanımın ve kadınlığımın değerini…

bana ac ilen lazııııııııııııııııımmmmm lüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüütttttfeeeeeeennnn

Bana türk kadınının Kurtuluş savaşındaki önemli rolü lazım nasıl bulabilirim

atam bu vatan için canını ortaya koyacak binlerce vatansever var sen rahat uyu bu vatanı böldürmeyecegiz ve bölenede izin vermyegiz.SEN RAHAT UYU.

bu vatan alevisiyle kürdü ile sünnisi ile kazanılmıştır. bu vatan biz öocuklarına emanettir…bu vatan için canını ortaya koyacak binlerceçocukları vardır..

çoooooooooook ggggggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzeeeeeeeellllllll ooooolllllmmmmmmuuuuuuuuşşşşş

çok süper birşey ALLAH savaşan türk kadın-erkeklerimize yardım etsin

benim istediğim den niye yok yha doğru düzgün yapın şunları yha

bu onur verici videoya sölenecek tek bir kelime yok
.. SEN RAHAT UYU ATAM .. :) !!!

ya benimde proje ödevim acil pm pls:::))

Bir Cevap Yazın

Mart 2007
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Şub   Ağu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Sayfalar

Blog Stats

  • 114,021 hits
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

